Zehraeminesimay Son 7 gün uygulamaya göre 39 haftalık olduk ama sancım yok açılmam da yok bekliyoruz bakalımm
panikprenses Momygueen yok ya sancilarim var ama kanala girmedi henuz doktorum da yerleri elle sil ahududu yapragi cayi hurma tuket dedi squat yap falan egzersizlerini aksatma dedi onlari yapiyorum 1 haftadir insallah inmistir kanala
Momygueen panikprenses aynen bende yapmaya başlıcam artık doktorum ilk doğum için normal şuan kanala inmemesi daha bekleriz zamanı var dedi bi 39-40 haftayı beklicem galiba 🥲 sağlıkla gelsinler
ReyHalVe21 Parlalina son 47 ama sezaryan olucağı için son 37 falan bende 14 Temmuz’a randevum var doktor sezeryan tarihi verecek bize👯👯
Deleted33000 Parlalina cuma günü 40 haftalık olacağım son 3 gün sayılır normal doğum beklediğim için her an da olabilir
2Princess1Mom Parlalina Bende dün günümü aldım 🥰 10 Temmuz’da kavuşuyoruz kızımla 🥰 37+3 haftalığız şuan 🥰 38+5 de alacak doktorum
Gamzeeeek 2Princess1Mom benimde doğumum 10 temmuz 2. Sezeryan olacak 38+2 de olacak benimde bugün 37+0 im
Zynpozen Parlalina Allah’ım kucağınıza Almayi nasip etsin inşallah sağ salim 🤲🥰 Kaçıncı gebeliginiz birde doktor hangi haftada gün verdi size? Bende sezaryen olacağım ama doktorum gün vermedi daha o yüzden merak ettim
Parlalina Zynpozen aminn sağolun hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım. Ben gebelikte operasyonlar geçirdiğim için mecburi 37. Hafta içinde alınması gerek. Hafta belli olduğu için 33. Hafta içindeyken günü verdi doktorum
Parlalina Birsevdannelik ah arkanda bi evlat daha bırakmak daha farklı haklısınız inşallah sağlıkla güzellikle atlatırsınız 🌸
CoolMamaMode Parlalina bu gün kontrol vardı 2 cm açıklık olmuş cuma tekrar gideceğim ya cuma ya da pazartesi yatış ama sancı yok 🥺