Parlalina Evett 36+2 olduk nasipse 10 temmuzda sezaryen günümüz. Son 9 günümüz kaldı. Heyecan mutluluk bütün duygular karma karışık🤗 sizler nasılsınız ne alemdesiniiiz güzel annelerim 🌸💖
ayla00 Parlalina Allah’ın izniyle benimde 11 Temmuz günüm kızımdan ayrılmak zor olacak rabbim hepimizi yavrularımıza kavuştursun inş ✨🤲
Parlalina ayla00 aynı bedenden ayrılıp kollarımıza alıcaz bir yandan hüzün bir yandan mutluluk🌸 amin inşallah sağlıkla alalım hepimiz 🌸
Momygueen panikprenses 36+6 son 22 benimde 🤗 sizin kanala indi mi bebiş bende sancı bebeğin kanala girmesi falan olmadı daha baş aşağı duruyo sadece bakalım ne zaman gelmek isticekler
Su123 Parlalina bizde son 8 inşallah 💙 ara ara sancılar geliyor bulantılar devam hayırlısıyla doğsun bebişler
Birsevdannelik Parlalina sağlıcakla kucağımıza almak nasipnolsun inşallah benimde 5 gun kaldı 5 Hun sorma kollarımda olacak inşallah stres korku heyecan panik hepsi bir arada arkamda kızımı bırakacağımı düşündükçe gelen duygusallık ayrı 😢
Parlalina Birsevdannelik ah arkanda bi evlat daha bırakmak daha farklı haklısınız inşallah sağlıkla güzellikle atlatırsınız 🌸
Sevilay37 Birsevdannelik evet geride bir çocuk bırakarak girmek bu duygu nasıl aşılır acaba bende de çok yoğun oğluma bakınca gözlerim dolıyor
panikprenses Momygueen yok ya sancilarim var ama kanala girmedi henuz doktorum da yerleri elle sil ahududu yapragi cayi hurma tuket dedi squat yap falan egzersizlerini aksatma dedi onlari yapiyorum 1 haftadir insallah inmistir kanala
Btlll___ 37+5 benim de artık yürümekte çok zorluk çekiyorum uzun yaz günlerinde hamileliğe yeto artık 😄😄😄