Eceunverkanra seymaseda İlk cocugumda green clean kullanmaya basladim su an 4 bucuk yasinda hala onu kullaniyorum ama fiyati cok uctu.. 2.cocugumda da onu kullaniyorum ama ekstra incia’da aldim denemek icin o da guzel gibi. İkisini donusumlu kullanmayi dusunuyorum
Cihanella Bende siveno aldım. Henüz doğmadı bebişim. Çok güzel indirimi vardı, hala devam ediyor bakın derim.
Rabiul seymaseda siveno ve duru granül almıştım uzun zamandır duru kullanıyorum siveno içeriği çok ağır geliyor kokusu vs.
Mutlu_Bir_Anne3 Ben oğlum için Green Clean kullandım, hala onu kullanıyoruz. İçeriği temiz, memnunum ben. Tavsiye ederim
Sayoss seymaseda ben durunun granül sabununu almıştım oğlumda şimdi gebeyim tekrar ondan sipariş ettim
Rabiul Talentedmom bana ağır geliyor kızım yaşına girecek 10 gün sonra yaklaşık 2-3 aydır duru kullanıyorum çok daha memnunum , ondan önce hep siveno kullanmıştım bende şuan yarım paket öyle duruyor siveno da