e_blue_sky_a seymaseda green clean leke çıkarıcı deterjan ve yumuşatıcı. Doğal önerilen ürün. Migros ve Carrefour larda bulabiliyorum. Fiyat olarak bazen indirim oluyor. Daha uygun olarak e bebek baby me leke çıkarıcı fıs fıslı olan. Deterjan ve yumuşatıcı. Organik grubu da var. İçeriğini bilmiyorum baby me nin ama mis gibi yapıyor. Siveno önermem
Rabiul Talentedmom bana ağır geliyor kızım yaşına girecek 10 gün sonra yaklaşık 2-3 aydır duru kullanıyorum çok daha memnunum , ondan önce hep siveno kullanmıştım bende şuan yarım paket öyle duruyor siveno da
Talentedmom Rabiul ben ilk oğluma duru kullandım doktor ek durulama yapın demişti bu sefer sıvı sabun aldım çamaşır kuruyunca kokusu gidiyor Incıa nasıl onu denemek istiyorum
hemsireblog1 seymaseda bitkisel içerikli olmasından dolayı ben siveno tercih ettim. Henüz doğum yapmadım ama muhtemelen allerjik bir reaksiyon geliştirmediği sürece bundan devam ederim. Siveno ve incia önerisi çok aldım siveno daha uygun diğerine göre. İçeriği en temiz olan markalardan. Açıkcası kokusu için daline yönelmedim önermemde. Eskiden herkes kullanırdı evet ama artık neyin içeriği nasıl güvenemiyoruz. Bitkisel olduğu yüksek ihtimalle kanıtlanmış ürünlerden alın derim
Rabiul Talentedmom hiç bilmiyorum inica içeriğini instagram kullanıyorsanız orda paylaşım yapıyorlar hangisi içeriği daha temiz olduğuna dair , baktıktan sonra benide aydınlatırsanız sevinirim 😆
Talentedmom Rabiul temiz içerik olarak Incıa ve siveno temiz o yüzden tercih ettim sıvı deterjanlarda deterjan kalıntısı kalmıyor granüllerde az da olsa kalıyor
EceEgemen seymaseda ben Unibaby yenidoğan aldım herşeyi onunla yıkadım ama yumuşatıcı alışık olunca insan kokusuz garip geliyo 🤣
Janssue seymaseda Doğal icerikli öneriyorlar diye incia aldım. Siveno, incia, unibaby resmen berbat kokuyor tamam katkisiz anliyorum da burnumuzun da diregi var be kardesim 😅 hem güzel kokan hem temiz icerikli deterjan yok mu piyasada bu nedir be
Sonbir12 Ya bisey sorcam eskiler ne ile yikarmis bebek kiyafetleri normal deterjanlar ile yikansa ne olur ki sorun olurmu yani suan gordugum markalar degisik
baby_yalcin Sonbir12 valla ben de bingo aldım. Ekstra durulama yaptırırım diye düşünüyorum bebek kıyafetlerine. Alerji vs geliştirse başka bisey almayı düşünürüm o zaman. Sadece ekstra olaral güçlü bir leke çıkarıcı alırım kaka lekeleri için😀 küvet falan da almıyacam bildiğin leğende yıkarım mimicik bişey zaten
Gulsm23 Selim_Alparslan bende bunu kullanıyorum, kokusı çok hafif ve çamasır sodası ekliyorum bebişin kıyafetleri ne tekrar duruluyorum. Kıyafetler tertemiz lekesiz, ek gıdaya önümüzdeki ay geçecegız bakalım nasıl olacak.
Selim_Alparslan Gulsm23 evet kokusu cok fresh sade canım 🌸 leke konusunda da iyi olduklarını söylüyorlardi inşallah öyledir