@Edizhr bende sürekli ayakta olunca herhalde ondan kaynaklı ama oturup ayaklarimi uzatirsam hemen başlıyor insan endişeleniyor hemen biseymi oldu diye vakti saatinde hayırla afiyetle alalım kucağımıza bebislerimizi biran önce Eylül gelsin Ağustos sonuda olur benim doğuma falan denk gelirse inşallah