Herkese 28+6 dan merhabalar 🌸🌸 benim de ilk gebeliğim ,sezaryen olacak doğumum , 9 veya 10 Eylül gibi dedi doktorum, inşallah bebiş o zamana kadar bekler ☺️☺️ yavaş yavaş alışveriş kısmını halledip hastane çantam hazır olsun istiyorum, bu haftalarda sıcakla birlikte hareket etmesi epey zorlaştı benim için, ilerleyen günlerde daha da zor gelecek belli ki