Bicirik2025 korkma canım ya bir eline iğne batıyo da nasıl acıyo 7 kat kesileceksin illaki ağrın sancın olacak ama sakın ayaklandiktan sonra yatma bol bol yürü yürüdükçe açılacaksin ağrın sancın hafifleyecek 1 hafta sonra evini toplarken bulursun kendini merak etme rabbim hayırlı doğum nasip etsin inşallah canım