MadameTussauds devlette iş bulamadım maalesef, zaten ülkemizde ne yazık ki sosyal bilimler alanında bir mesleğe sahipsen pek iş bulamıyorsun 😣 burda böyle bir sorun var 😢 atanamıyorsun alımlar çok az
Düğünden önce de birikim yapmam lazımdı taa lise okurken bile pek çok sektörde çalıştım, hizmet sektöründe yapmadığım iş kalmadı 10 saat 12 saat ayakta kaldığımı bilirim
Düğünden önce 1 sene part time markette çalıştım orda baya birikim yaptım hiç ellemedim hep çeyizlik birikim yaptım
Kendi alanımda birkaç derse gittim (özel ders)
Stajımı formasyonumu vs zaten yaptım
Ama hiçbir zaman özel okulda çalışmayı düşünmedim