MadameTussauds eşim ve ailesi 25 sene önce falan izmire gelmişler artık izmirli gibiler yani ama orda yaşayan insanlar (özellikle orta yaş ve yaşlılar) yemeğinden örf adetine kadar tam doğu geleneğini yansıtıyor. Benim eşim göç ettikleri günden bugüne mardine adım atmamış sen düşün 🤣
Ya valla anlatılmaz yaşanır derler ya öyle 🤣🤣 mesela ben şu an burda markete bakkala bi eşofmanla şalvarla gidebilirim ama orda daha dikkatli giyinmelisin çünkü her yerden bi tanıdık vs çıkabilir 🤣🤣
Erkek popülasyonu daha çok, biraz haremlik selamlık var gördüğüm kadarıyla. Eşinle misafirlikte pek yakın olmuyorsun uzak oturuyorsun vs
Kadınlar bildiğin makineleşmiş artık yani ben kadınlarımıza çok üzüldüm. Şu an hayat müşterek ama oralarda maalesef erkekler halen “erkek”…