babymom2026 progesteron vücutta salgılanan bir hormon zaten, bebek daha iyi tutunsun diye eksikliği var mı yok mu bilmeden herkese veriyolar onu ben doğru bulmuyorum hem halihazırdaki hormonları bozuyor kıllanma tüylenme yapıyor ekstra, bana boş gebelikken bi doktor vermişti sadece keseyi gördü diye kullandım 1-2 ama zaten boş gebelikte içinde bebek oluşma ihtimali sıfırdı boşuna vermişti doktor kanaman vs olsa neysede kullan dicem daha henüz ortada bişey yok bi oluşsun bakalım