Esra-kk benimki yüksek çıkıp bir anda düşmedi demek istiyorum düştükten bu kadarcık yükseldi iste ya çok yeni bilmiyorum doktor olumsuz bir şey söylemedi bana boş gebelik desen kese yok daha ortada zaten oyle yani değerim yükselip kalmadı da dış gebelik olsa. Öyle işte hayirlisi olsun umarım