tahamommy babymom2026 var gibi balım ben bu teste güveniyorum bende onunla öğrendim bi kaç gün daha bekle bakalım
Esra-kk babymom2026 yükselebilir cnm ama şuan negatif adet gününü beklemen en doğrusu yada hergun test yapıp kouyulascakmi die bak
Sila41_ babymom2026 aa gördüm kan vermişsin bence yükselecek aynı yerde yarın değil diğer gün aynı saatlerde tekratla 5 olduysa tamamdır artacak demektir
aysuuozcn babymom2026 3-4 gün bekle sonra kan tahlili ver bence yükselişine göre anlarsın zaten inşallah pozitif çıkar canım 🤍
tahamommy babymom2026 cuma günü boşa gitme bence 2-3 gün sonra test ver duruma göre ileri tarihte gidersiiin inşallah vardır 💓🥹 bende aynı bu kadar silik öğrendim
Esra-kk babymom2026 seni üzmek istemiyorum cnm kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsin o halde deher çok düşük cnki ve adetin nerdeyse 8 gün gecikmiş