Anneyiimbenn mommy_pink bana sürekli yaptılar sonlara doğru daha sık yaptılar senin için hızlansın diye yapıyoruz demişlerdi. Epidural hakkında da bilgim yok maalesef
TeacherS mommy_pink benim de erkenden alttan muayene yaptı 37 haftalığım aşırı bi zorlama yapmadı ama 2 cm açıklık var dedi ara ara adet sancısı gibi bi sancım oluyor ama ilk gebeliğimde sancım bel den girmişti ve ebe sizinki gibi bayağı tetikleyici şekilde bakmıştı 2 saat içinde hiç açılma olmayan yerden bebeğim doğmuştu yani bugün gece hazırda bekleyin derim 😬 hayırlısı olsun hakkımızda
TeacherS mommy_pink ben seni endişelendirmek istemezdim de başıma geldi hiç korkma sağlıkla gelsin evladın 🤗
Ckaya60 Bende 35 haftalık gebeyim. 4 gün önce sancım oldu. Nst de düzenli çıkınca doktor ebeye kontrol ettirdi ama böyle bir acı yok. Bebeğim normal doğum için pozisyon almıştı ama alttan edilen muayene beni mahvetti. İki parmak mı ne soktu ama kendimden geçtim ve kendimi geri çektim. Bilmiyorum nasıl normal doğum yapacağım.
mommy_pink Ckaya60 kendinize güvenin. doğum sancısı daha minimumda başlayan ve zamanla artan bir acıymış. çatınız eğer müsaitse doktorunuz yapabilirsin dediyse ona güvenin bence
forumgurmesi Şimdi normal doğum normal doğum diyorlar bu mu normal olan Allah aşkına. Açılma yok, eliyle anneyi bağırtarak açılma yapıyor. Sancısı olmayana sancı veriyorlar, ama adı normal doğum oluyor. Sezaryen olunca bebek istemsiz doğurtulmuş oluyor güya.
mommy_pink forumgurmesi beni kimse bağırtmadı öncelikle yalnızca evet “normal” olan bu süreçte de acı ve ağrı var bu bir gerçek. açılmam vardı sürecimi kolaylaştırdı sadece,sancı vs almadım. yani herhangi birini eleştirmeye gerek yok bence her anne ve bebek için en doğru olan farklı ve kişiye özeldir. sezaryende bebeği istemsiz doğurtmak tabii ki değil. zaten süresi dolmadan hiçbir doktorun aldığını sanmıyorum. yani illa birini gömmemize gerek yok
Ceydaaas1 forumgurmesi benim Dr bu konuda çok açık konuştu dedi ki vajinal doğumda zor sezeryanda vajinalda yırtılma oluyor dikiş atıyoruz ordada işlem olmuş oluyor bugün teyzeler gelmiş mesela sarkma olduğu ve ameliyat olmak istedikleri için dedi sezeryanda kesilip dikilen bir ameliyat dedi artık ikiside aynı olcude dedi seçimi bana bıraktı ama ben normal doğum için kendime güvenmiyorum çünkü vajinal usg yi bile zor oluyorum birde asistanlar giricek çok hirpaliycaklarini düşünüyorum ilk dogumum korkuyorum
Balbebek012 forumgurmesi ahahaha evet tespitlerin doğru 🤣 evet normal dğum ve süreci hızlandırıyor sezeryan ayrı dert keşke en basitinden bir kolay yolu olsa doğurmanın
Mormenekse-06 forumgurmesi çok haklısın bende yaptırmayı düşünmüyorum elle muayene i özeldeyim ben de sordum yapcaz demişti doktorum 37. Haftadan sonra
Ceydaaas1 mommy_pink açılma olması için yırttı mi naptincanim nasıl eliyle açtı o kadar bak valla okurken korktum şimdi tansiyonum düştü
mommy_pink Ceydaaas1 ay öyle demeyin üzüldüm o yüzden hassas içerik yazdım. yok yırtma vs asla yok tabii ki sadece elini içeride gezdirirken acıyor iki parmağı ile elini gezdiriyor
forumgurmesi mommy_pink ben sizin özelinizi konuşmadım zaten, sizin gibi herkes yaşıyor bunu zorla açılmalar,zorla suni sancı vermeler. Sonra normal doğum güzellemesi yapmalar :) normal bir doğum süreci olmadığını görüyoruz zaten sizin yazdıklarınızın da. Bebeğin vajinadan çıkması o doğumu “normal” yapmıyor “ vajinal doğum” yapıyor. Buna dikkat çekmek istedim.
mommy_pink forumgurmesi inatla anlamak istemiyorsunuz sürecimin normalliğini size kanıtlamayacağım. yazdığım işlem membrane sweep olarak geçiyor. dünya sağlık örgütünün yayınlarında dahi mevcut. annenin sürecini kolaylaştırıyor. siz kendinizi çok doldurmuşsunuz belki kişisel bir durumdur buna yorum yapamayacağım
forumgurmesi Ceydaaas1 bencede kesinlikle, Sürece müdahale var, açılmayı beklemeyin suni sancı vermek var, kesi var dikiş var. Ama kesi karında değil vajinada diye adı normal doğum, en iyi doğum, sezaryen müdahaleli doğum.
[silindi] mommy_pink gecen sene 38.haftamda bir de farklı hekim ultrasonuyla bebeği gormek istedigimden kendi doktorumun muayenesinden 1 gün sonra farklı bir özel hastaneye gittim,önceki gün kendi doktorumda muayene olduğumu söyleyip durumu açıkladım ve ısrarla alttan muayene etmek istedi,sezaryen olacağımı daha dün doktorumun kontrolüne gittiğimi buna gerek olmadığını söylememe rağmen ısrara devam etti ve odadan çıkmama müsaade etmedi pislik onaylamak zorunda kaldım yapmasıyla 2 gün boyunca lekelenme ve kasık ağrısı yaşadım eline doğurayım diye yaptı belki de sizinkini okuyunca o geldi aklıma
forumgurmesi mommy_pink siz de o zaman çok normal bir durumsa niye gelip burada şöyle zordu böyle acıdı diye anlatıp diğer anneleri korkutuyorsunuz o zaman? Çok normalde devam edin hayatınızaHem söylenip hem savunmak ne alaka acaba. Hem acıdan kıvrandım, çok fenaydı canım çok yandı diyorsunuz, biz bir şey söyleyince savunmaya geçip dayanılmayacak bişey değildi diyorsunuz. Siz bence normal doğuma laf geldi diye kişisel algıladınız o yüzden kendi yazdığınızla çelişir şekilde savunmaya geçtiniz :)
coolkid mommy_pink benim de 2 3cm açıklığım vardı bayağı tetikledi benim de isteğimle, sonraki gün doğurdum 😁 aşırı dayanılmayacak bi acı olmadı
coolkid mommy_pink evet yarına doğurursun yaz buraya da😅 hareketler azalır karnın sürekli sertleşirse topla bavulu koş😁