herkese merhaba. öncelikle hassas içerik yazmamın sebebi belki birileri okumak istemez diye. ama ben gerçekten bu konuda bilinçlenmek isterdim belki sizlerinde içinde merak eden vardır diye yazmak istedim. 39 haftalık hamileyim. bugün çatı muayenesi kontrolüm vardı. açıkçası çok korkmuyordum çünkü yalnızca iki parmak ile küçük bir kontrol gibi düşündüm. fakat işler öyle olmadı. doktor yalnızca 1 cm açılmışsın bunun gelesi yok dedi eliyle içeriye doğru müdahale de bulundu ve açıklığımı 2,5 cme çıkardı. düşünün ben haftalardır uğraşıyorum 1 cm yapabilmişim 5 dakika da 2,5 cm oldu ama bedeli de çok fenaydı. gerçekten canım çok yandı. resmen kıvrandım. acı eşiği herkesin farklıdır. ama doktorun dediğine göre iyi dayanmışım. ama acılı olan işlem buydu. bittiği an çatını kontrol edicem şimdi dedi. o hiç acımıyor. ondan gerçekten korkmanıza gerek yok tam içeriye bile girmiyor. o yüzden tam işlem ne onu bilmek lazım zaten her doktor da o açma işlemini yapmıyor. işlem anında dahi kanamam başladı ve şu an devam ediyor. 2 gün içinde doğumu bekliyoruz en geç. ciddi bir tetikleme yaptığı için. bu sırada bol yürüyüş ve squata devam edeceğim. sorularınız varsa yanıtlayabilirim. herkese kolay süreçler diliyorum