Balbebek012 mommy_pink doktor bu şekilde benim doğumumu başlattı bence sizin geçirdiğiniz süreç normal süreç şu an kanamam sümüksü ise doğuma hazırlıklı ol
Balbebek012 mommy_pink sancı çekerken emin ol doktor kolunu soksa umrunda olmaz ve her doktor kontrolünde açıklığı öğreniyorsun doktor süreci hızlandırıyor benim bebek gelmeyince 10 saat suni sancıdan sonra eve elini sokup suyumu patlattı ve hiç acımadı sonra iki dk geçmedi doğurdum emin ol doktor ebe onlar bu doğum işini bizden daha iyi biliyor
Balbebek012 forumgurmesi ahahaha evet tespitlerin doğru 🤣 evet normal dğum ve süreci hızlandırıyor sezeryan ayrı dert keşke en basitinden bir kolay yolu olsa doğurmanın
forumgurmesi mommy_pink siz de o zaman çok normal bir durumsa niye gelip burada şöyle zordu böyle acıdı diye anlatıp diğer anneleri korkutuyorsunuz o zaman? Çok normalde devam edin hayatınızaHem söylenip hem savunmak ne alaka acaba. Hem acıdan kıvrandım, çok fenaydı canım çok yandı diyorsunuz, biz bir şey söyleyince savunmaya geçip dayanılmayacak bişey değildi diyorsunuz. Siz bence normal doğuma laf geldi diye kişisel algıladınız o yüzden kendi yazdığınızla çelişir şekilde savunmaya geçtiniz :)
mommy_pinkk forumgurmesi hanımefendi son kez anlatıyorum. ben çatı muayenesinin acısız diğer yapılan işlemin acılı olduğundan bahsettim. zaten akışta “normal” olan süreçte acı da var bunu bilmeyen mi var? kendi yazdığıyla çelişen ve 1 doğruya indirgeyen sizsiniz. yüzyıllardır süregelen bir doğum çeşidini sizinle oturup tabii ki tartışmayacağım yeter
forumgurmesi Ceydaaas1 bencede kesinlikle, Sürece müdahale var, açılmayı beklemeyin suni sancı vermek var, kesi var dikiş var. Ama kesi karında değil vajinada diye adı normal doğum, en iyi doğum, sezaryen müdahaleli doğum.
Ceydaaas1 forumgurmesi evet dr normal dogumda bebeğim kafası sıkışırsa oksijensiz kalırsa mudahele şanmz yok ama sezeryan öyle değil dedi ve devlet Hastanesi’nde calisan dr bunu söyledi çok şaşrdim ben galiba bu korkularimdan sezeryan olucam karnımdaki dikis izlerini unutabilirim ama o kötü muamele ile meydana gelen travmayı bir ömür unutamam gibi geliyor
Balbebek012 forumgurmesi sürece müdahale olmasa süreç ilerlemez doktor suyumu patlattı doğumum iki dk bile sürmedi öncesinde 10 saat sancıyla kıvrandım.
forumgurmesi Ceydaaas1 hiç korkmayın sezaryen de anormal bir doğum şekli değil kesinlikle. Her anne canı istediği şekilde doğursun. Herkesin vücudu bedeni hikayesi farklı.
forumgurmesi mommy_pinkk ben acı olduğu için anormal demiyorum yalnız anlamak istemiyorsunuz sanırım, ben sistem eleştirisi yapıyorum size laf söylemiyorum farkındaysanız. Ben doğal doğum sürecine yapılan onca müdahaleden sonra bu doğuma nasıl normal olan gözüyle bakılabiliyor buna anlam veremiyorum. Siz tartışma yaratıyorsunuz.
T-159 Balbebek012 canım bence gayet ilerler neden ilerlemesin önceden su patlatmak mi vardı bebek gelmeye hazır değilse şu patlatmak kadar kötü nirsey yok acılma olmaz kuru doğum yapmak zorunda kalırsın ayrıca hiç açılma olmazsa çektiğin sancı ile kalır sonra sezaryen olursun benim arkadaşım öyle olmuştu çocuk geleceği zamanı biliyor vücut Bi şekilde buna endeksli yani böyle düşünmek lazım bence yine de herkesin kendi düşüncesi kendi tercihi ben saygı duyarım ama bu kadar müdahale ettirmedim ilk doğumum da Allah nasip ederse bunda da ettirmeyi düşünmüyorum.. hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım insallah gerisi önemli değil
Mormenekse-06 forumgurmesi çok haklısın bende yaptırmayı düşünmüyorum elle muayene i özeldeyim ben de sordum yapcaz demişti doktorum 37. Haftadan sonra
Balbebek012 T-159 9 cm açıklıkta 3,4 saat sancı çektim açıklık 9 cm de kalmıştı ve ebem dedi ki şimdi seni kurtaracağım suyu patlattı ve iki dk sürmedi onlar bu işi biliyor ayrıca eşime demiş suyunu patlatmasaydım en az bir gün daha sancı çekerdi üstelik üçüncü vajinal doğumum du. Zaten aklı başında hiçbir doktor açılma olmadan suyu patlatmaz öyle saçma şey mi olur
T-159 Balbebek012 her doktor bu konuda tecrübeli olmuyor işte ben başıma geldiği için biliyorum o yüzden söyledim
Sinif177 mommy_pink membran sıyırma işlemi yapmış. O biraz ağrılı oluyor dediğiniz gibi. İki doğumumda da membran sıyırma yaptırdım. İkisinde de 2 gün sonra suyum geldi. Depend almışsınızdır diye düşünüyorum almadıysanız bile mutlaka alın derim.
Balbebek012 T-159 kesinlikle öyle vajinal olsun sezeryan olsun ikisinin de zor yanları çok kadın olmak doğurmak çok ayrı bir olay inşallah hep iyi sağlıkçılara denk geliriz🌸