Mrvb Bende 36+4 teyim dört gündür açılmam var 4 cm bebekte kanala girmiş ama nst de sancı çokmıyor yatışı kabul etmedim evde bekliyoruz acaba böyle dört cm açılmaso olup kaç günde doğurulıyor
Rosee Mrvb Canım bende hiç bilmiyorm aynı durumdayız dıye bılırım dört gözle beklıyrm yürüyp çömeliyorm cabuk geldın dıye bıde sıcak dus
Smye Rosee Meryem ana otu varsa onu mu koysan bende niye tık yok dua et banada senin de geceye gelsin ins 😍
Rosee Smye Kuzenım koycak dualarda okuyck inşallah bende okuyorm bi taraftan sanada bol bol ederm canm ınsallah dogururz ☺️😍
Smye Rosee şimdi ögrendim suyun yavaş yavaş gelmesi bebeğin dogumunuda kolaylastırıyomus çünkü bebek kalan sıyla geliyprt
fitmom Rosee canım burada birkaç kişiden duyduğumu söyleyim :) o kadar çok yürüdüm ki 10 km kadar yürüdüm gecesinde doğurdum yazmıştı bir anne 😇
Snmrzgr0 Rosee inşallah canım sıcak duya gir bol bol duş al gün içinde 2 kere bile al Allahım yardımcın olsun🙈🙏😍
Hilal34 balinannesi20 kaç haftalıksın canım ?benimde iki gündür kasılmam çıkıyor. Serum yedim hala devam ediyor bugün fitil verdi birde bunu deneyeceğiz . Yarın bakalım ne diyecek doktor.
balinannesi20 Hilal34 ben 2 gün önce 35+5 te doğum yaptım canım serum fitil falan fayda etmedi sancım vardı düzensiz en sonunda da suyum geldi doğum başladı 🙇🏻♀️