Papatyali Rosee amin inşallah hiç korkma bi günde herşey olup bitiyo zaten doğunca bütün sancıyı unutuyorsun ☺️☺️☺️ Çok teşekkürler sizde en sağlıklı şekilde kavuşursunuz inşallah biz 4aylık olduk 🙈 zaman çabuk geçiyo doğunca 🥰
Rosee Papatyali Korku yokta bıran once dogsun ıstıyorum sanırım dogana kadar zaman hıc gecmıyo doguncada nasıl gectıgı anlasılmıyo ☺️ İnşallah su cümleleri kurablırım bende ya 🤗💗
Smye Rosee bekliyorum hikayeni sen mi ben mi önce doğuma gidicez 😍 en son burda bi arkadaşla böyle gidiyordu sezeryanı nı yazdı ve beni bırakıp gitti 😍
Tubagnlts Rosee hayirlisiyla kucaginiza alırsınız Insallah bebeğinizi 😍 Bende 37+2 yim ara sıra benimde kasiklarima ağrı oluyo bebek karnımda toplaniyo sertlesiyo 2 gün önce nst ye girdim sancim 30larda çıktı ama alttan muayne etmedi daha
Rosee Tubagnlts Saol canım sende hayırlısıyla alırsın inşallah artık sona yaklasıyoruz ya yavastan geliyoruz dıyolar 😍😍
Rosee Smye Suyam geldi diye gittim bildigin iki çay bardagı kadar geldı hastanede ne gelen var ne gıden nstdede sancı cıkmadı eve gerı geldım ay cok sınır bozucu ya 🤦🏻♀️
Smye Rosee ay suyun degil miymiş çok heyecanlı 😍 ben gripten yattığım için cocukta uyuyor herakde bişey olduğu yok bende
Rosee Smye Suyummus sızıntı seklınde bebekte kanala yerlesmıs ama ne sancı var ne agrı anlamadm gıttı 🤷🏻♀️
KubilayEsraKayadelen Rosee canım karnıma sızlama şeklinde ağrı giriyo sabahtan beri geçmedi sancı mı acaba bu bende 37+4 haftalığım
Rosee KubilayEsraKayadelen Canım nstde sancı bebek karnnda tas gıbı oluyosa öyle çıkıyo kasılmalr yanı gercek sancıda belden kasıklara dogru gelıyomus adet agrısı gıbı
Snmrzgr0 Rosee ay inşallah benimde haftaya açıklığın var der 37+2yim bende bol bol çömel kalk yürüyüş yap bugün yarın şiddetlenir sanvılarında bi avazda alırsın kucağına canıö🙏🙈
Smye Rosee Meryem ana otu varsa onu mu koysan bende niye tık yok dua et banada senin de geceye gelsin ins 😍
Snmrzgr0 Rosee inşallah canım sıcak duya gir bol bol duş al gün içinde 2 kere bile al Allahım yardımcın olsun🙈🙏😍