Smye Rosee ben şimdi kontrolden geldim hersey normal kilo almamış plesanta kireçlenmeye başlamış suyu keyfi yerinde gelmez gibi daha dedi 😕 kanala girmemiş Salı’ya attı yatırmadı 😕
Gamzebzk06 balinannesi20 benim de aynı sancıları nasıl ya ben hala idrak edemiyorum şuan biseyler var ama anlayamadım iki cm açıklığım duruyormus hala
balinannesi20 Gamzebzk06 dikkat et canım kendine 2 cm açıklıkla suyum geldi doğuma alındım gerçi her şey Rabbimden günü o günmüş ama yinede sen dikkat et Rabbim korusun gününde gelsin sağlıcakla🤲🏻
Esmademir34 Glbhrplt yüksekmiş benim şeker yuklemesinde 160cikmisti tokluk evde ölcum yapıyorum genelde dikkt etmezsem 160lara fırlıyor
balinannesi20 Hilal34 ben 2 gün önce 35+5 te doğum yaptım canım serum fitil falan fayda etmedi sancım vardı düzensiz en sonunda da suyum geldi doğum başladı 🙇🏻♀️
Hilal34 balinannesi20 anladım canım bebişin sağlığı nasıl peki küveze konuldu mu ? Biz daha küçüğüz 34+4 🙁
balinannesi20 Hilal34 çok şükür iyi canım 4 saat küvezde kaldı tedbir amaçlı biraz doğum stresli geçince ama iyiyiz şükür sadece emerken çok yoruluyoruz çenemiz zayıf geliyor 😊
ecrintosgeliyor Rosee bende 36 haftalığım benimde düzensiz kasılmalarım var nstde sancım çıktı ama açılmam yok. Bende ne zaman doğururum acaba diye merak ediyorum