Rosee 38.haftada 4cm açıklık vardı 0 sancı 38+2de gece sancım geldi ama ntsde çıkmadı anlamadık bizde zaten hastaneye girdim ntsye bağlandım doktor muayene etti alttan bugün doğurursun dedi yukarı çıktık doğumhaneye direk aldılar beni 20dk sonra doğurdum 😬 Doğum başlamış demek benim Allah sizlere de kolay Doğum nasip etsin 👍🏼