Rosee 38+1olduk bizde sabah kontrolümüz var , büyük ihtimal çatı muaynesi olucam birsey merak ettim kuzum şimdi mesela benim yarin çatı muayenemde 1 cm aciklik çıktı diyelim her kontrole gidince yine alttan açıklığa mi bakılıyor öyle mi oluyor 🙄 birde nst de sanci çıkınca mi çatı muaynesi yapmıştı sana benimki de yapicam demedi ama ben sorucam yapicakmisiniz diye