Serap60 Şimdi sizin postunuzu okudum bende ☺️ Aynıyız nstde sancılarım cıkıyo ama ben hıc hıssetmıyorm dun gece gıttım 6 dkkada bır 100 oldu yatırmak ıstedı yatmadm eve geldım uyudum uyandm bıse yok aksamdan berı yıne boyle bı kaslma var ama sıddetlı degıl yarın kontrlm var gıtcem bakalm ne dıycek doktor bu belırsızlk benı cıldrttı etrafmda arkadslrm gıdıp pıt dıye dogurup gelıyo 😬 ben gıt gel gıt gel ne gelen var ne gıden 🤷🏻♀️