Merviny bnm de 12 temmuzda ikizlerime doğumun var. Tabi bide öncesinde 4 yaşında tup bebek ablamız var. İnşallah sizde güzel haberler alırsınız
Evet ne ilaç verildiyse doğru ve saatinde uygulayın. 1 dk bile önemli. Ben normal rutin işlerimi yaptım. Ağır ve yukarıya uzanmali işlerden kaçırdım. Ama hiç yatmadım. Doktor ne xmn kan ver dediyse ogun ver heyecan yapıp bir gün öncesi bile fark ediyor. Oyuzden sizde 11 ine kadar bekleyin.