Bububu İnşallah pozitifi görürsünüz bende 1 temmuzda kavuşucam embriyolarıma 🥰 ilk deneme benimde biraz heyecanlıyım 😊 tek embriyomu koydurdunuz
Merviny Bububu amiin siz de öyle umarım. Tek embiryoyu ilk denemede daha mantikli buldu doktorum. Eger olumsuz olursa iki tane transfer edecekmis. Sonucta doktorumuza guvenmeliyiz diye ben de mantikli buldum😂 bugun ilk gunum yatiyorum bi de yol geldik 5 saat. O yuzden dinlendim ama cok yatmak da iyi degil yarin normal hayatima devam 😊
Merviny S_14 ben 11 temmuzda daha ilk gunum cok varmis gibi geliyor. Bence hayirlisiyla kucaginiza alacaksiniz 💗
Merviny Ayfat90 benim taze embiryo transferi oldu. 5. Gunde yerlestirdiler. Genetik test yaptirdik. Ilk tup bebek denememde yumurta fazla toplandi ama embiryo cok az olmustu. O yuzden baktilar. Canim igne devam ediyor kan sulandirici verdi. Insallah minnos minnos saglikli embiryolarin olur 💗
Bububu Evet iyi düşünmüşsünüz tabii ki doktorumuza güvenmeliyiz. Benim yaşım 32 o yüzden iki transfer yapabiliriz istersen dedi benim doktorumda. Bende kabul ettim şansım artsın diye ama bakalım hayırlısı 😊
Merviny Bububu insallah en guzeli dogrusu gerceklesir 😊 ozaman yumurta toplama islemi gerceklesti mi 1 temmuzda dediniz o kismi anlayamadım :)
Merviny Bububu hayirli olsunn kac tane toplandi hangi kalitedeler 😊 transfer cok kolay korkmayin sakin. Normal muayene gibi anlamiyosunuz bile
Bububu Merviny Merviny benim polikistik overim var o yüzden 56 tane toplandı 24 tanesi döllendi 9 tane 5.gün orta kalite olarak donduruldu. Evet öyleymiş teşekkür ederim 😊
Mrvehktn Asena6532 merhabaa bende tüp bebek 2. Deneme çok şükür pozitif kese gördüm ama 5.hafta cumartesi kontrolde kesenin içinde bebek görünmedi normal mi sizin kaçta göründü?
Mrvehktn S_14 merhaba acaba kaçında haftada keseyi gördünüz bende tüp bebek pozitif cumartesi günü gittim iki dr baktı biri 6 hafta dedi diğeri radyolog 5 haftalık dedi kese içinde bebek görünmedi ama
S_14 Mrvehktn bende gittiğim de 5 haftalıkti kese gozukmustu ama daha çok küçük ölçmek için 10 gün sonra gel demişti 10 gün sonra gittiğimiz de kalp atışını da duymuştum çok şükür İnşallah siz de bebeğinizi ve kalp atışını en kısa zamanda duyarsınız bidahaki kontrol için ne zaman cagirdi acaba 😊
seynepon S_14 çok merak ediyorum tek embriyo transferi ile mi ikiz sonucu aldınız yoksa iki emnriyo mu verilmişti size, rabbim sağlıcakla aldırsın kucağınıza ben de bunhafta başladım sürece inşallah pozitif görürüzü
Semacdrc Merviny tez zamanda hayırlısını duyarsın inşallah bende 19 mayısda transfer oldum 30 mayısda gebe olduğumu öğrendim ve bugün kontrole gidicem hayırlı haberlerini bekliyoruz canım bana doktorum banyo edebilirsin demişti ama ben 10 gün yapmamıştım bol bol havuç ye 🫠
Merviny Semacdrc hayirli olsun canim aminnn insallah. Bugun igneye gittim hemsire de havuc suyu cig yer fistigi ve ananas dedi. Havuc yicem bol bol 💗