Kızlar test yapmayın ben iki defa tüp bebekte kendim yaptım çift çıkmadı çıkmayınca modumuz düşüyor kararsızlık oluyor ben üçüncüyü mart 1 transfer oldum tedt yapmadım bu sefer ve pozitif çıktı doktor hamiledin dedi içimde kalmıştı eczaneden aldum çft çizgi görmrk için bebeğim 10 haftalık oldu hep tek çizgi çıktı o yuzden sakın yapmayın şuan 20 haftalık kızçem inşallah sizinde tutar