Zizoo 32 haftalığım bende benimde oluyo çok çarpıntım nefes darlığım kasılmalarım ama ilaç biraz etki etmişti şimdi birden tekrar başladı kullan mazlum daha kötü oluyorum ama 5 ayda başladım ilaca çok kötüydüm Allah yardımcımız olsun o kaşar kötüyüm ki bende zar zor duruyorum işte bende