Bebeek_12 3 sene filan ciplarex içtim etkisi bitti paxile geçtik Paxera ile aynı bu ilaç 3,5 yıl da onu içtim sonra ben bırakma gibi hata yaptım 3 ay hayatım kaydı , tekrar başladık fayda etmedi 3 sene de süründüm ilaç içmeme ragmen hep depresyondaydım . Sonra efexor verdiler bir yıl içtim fayda etmedi . En son anafranil ve desyrel verdiler 8 ay içtikten sonra anca toparladım 1 sene iyiydim bebek olunca yine bıraktım ilaçları azaltarak ama iyiydim 4,5 aylık olunca bebek yine dayanamadım işte Lustral başlandı . Tanı anksiyete ve depresyon benim