Kullanmak istiyorum ama çok da korkuyorum okb tanısı konuldu sonra hamile kaldım ilaç hayal oldu 14, haftaya girecem o kadar zor geçiyor ki yaşamayan anlamıyor gez dolaş bir şeyle uğraş diyolar bu öyle bişey değil anlamadıkları gibi akıl veriyorlar boşverme imkanımız varken deli değiliz boşvermicek