Zumruduanka160 Eloo3504 gün içinde vücudunu yorman lazım uyumak için belkide bilemedim canım sıcaktan kimse uyuyamıyor zaten bide senin son haftalarsa
Bebeek_12 Zumruduanka160 evet canım aynen öyle süpriz değil yani. Ben iyiyim çok şükür paxera 3 güne topladı beni. Sen nasıl oldun
Zumruduanka160 Bebeek_12 bu arada sizde depresyon yok mu? Bugün yine kendimi çok kötü hissediyorum ağlıyorum devamlı ben hep böyle mi olacağım diye
Bebeek_12 Eloo3504 az kalmış doğumuna Rabbim hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin. Cinsiyeti ne? Baya zamandır var o zaman. Hamilelikten önce uyku için ilaç kullandın mı peki?
Zumruduanka160 Eloo3504 bebek olunca zaten herkes uykusuzluktan şikayet ediyor daha iyi işte uykuya dayanıklı olursun ama gör o zamanda uykun gelir kesin
Eloo3504 Bebeek_12 desyrel de bana cok uzun süre sonra etki etmeye başlamıştı size de oyle mi kaç mg dı
Eloo3504 Zumruduanka160 uyuyamamak öyle kötü etkiliyor ki. Ruh halin bozuksa ×10000 yani uyumadan bu hastalığı atlatmak çok zor
Zumruduanka160 Eloo3504 haklısın .. gün içinde nasılsın peki iş güç bişey yapabiliyor musun ? Ben bugün ağlıyorum devamlı hep böyle mi olucam diye çok sıkıldım yıllardır ya
Bebeek_12 Eloo3504 bu gibi rahatsızlıklarda ilk önce uyku düzelmesi gerekiyo uyku düzelecek ki diğer sıkıntılarda geçsin
Bebeek_12 Zumruduanka160 bende panik atak ve okb var. Bende çok zorlandım çok zor günler geçirdim dediğin gibi ağladım hep sanki hiç geçmicekmiş gibi ama işte ilacın etkısı burda önemli olan
Eloo3504 Zumruduanka160 benim o kadar enerjim vs yok ki hamilelikle birlikte büyük ihtimalle daha çok oldu. Uyansamda yataktan 12 de çıkıyorum günü bitirmek için. Eşim gelince daha enerjik olmaya zorluyorum
Zumruduanka160 Bebeek_12 benim hep depresyon ve kaygı . Bu depresiflik bitiriyor beni hep kötü düşünmeye itiyor maalesef
Zumruduanka160 Bebeek_12 uyuyamıyorum da kaygı atağı geldi yine akşam hala devam ediyo yatakta çaresiz bekliyorum vücudum uyuşuyor böyle . Böyleyken napıyordunuz 😭
Zumruduanka160 Eloo3504 ağlıyor musun peki ? İsteksizlik durumları filan geçti mi az da olsa ilaç etki etti mi yani