panikprenses teşekkür ederim canım.
Yatışım var çünkü eski sezaryenliyim, tam bir sene önce oğlumu sezaryenle doğurdum ve kazara kısa süre sonra hamile kaldım. Rahimin patlama ihtimali olması sebebiyle, bebeğin de mümkünse 37. Haftaya kadar en az rahimde tutmak istedikleri için ve yaşadığım ağrılara karşı bişey yapamadıkları için (parol alerjim var ve 34. Haftayı geçtiğimiz için ilaç veremiyorlarmış) yatış verildi. Normalde bebeğin durumuna bağlı olarak 37+ hatta 38+ya kadar bekletip ağrıların azalmaması durumunda o sürede de hastanede yatırmak istiyorlardı. Evde zaten bir bebeğim olduğu için kabul etmedim. Evet kucağıma almıyorum, onunla oynayamıyorum vs şu an ama en azından beni görüyor, benimle sarılıp film falan seyredebilir yada uyuyabilir. Beni hiç görmemesinden iyidir…