Zeynep66_ panikprenses temmuz gözüküyor benimde dün kasık agrisiyla gitti nstde kasılma gördü ev yakınsa git sancıların felan çoğalınca gel dedi 36+6 yım bugün bekliyorum sadece kasiklarinda adet sancısı gibi sancı var suanlik
panikprenses Zeynep66_ ayy ne guzell nstde hic sancim cikmiyorum benim acilmalarini hizlandiracak neler yaptin ya da yapiyosun
Deleted33000 panikprenses 39+2 yim bende bütün tudlara basıyorum dün yerleri elimle sildim mediven inip çıktım hurma yiyorum akşam ilişki de oldu bakalım beklemedeyim ne zaman gelmek isteyecek benim oğlan
panikprenses Deleted33000 benim de oglan isim ne koydunuz az kalmis he ufuk yakin sizin icin darisi bana insallah
panikprenses Mavili1480 insallah ya gercekten cok zorlaniyorum artik yemek bile yiyemiyorum klozet en yakin arkadasim oldu artik 😅
panikprenses Edasusari pilates topun varsa ustunde zipla yormuyo da hem yoksa koltuk yatakta olur bu arada
Zeynep66_ panikprenses bekliyorum daha sadece hafif ağrı var ne gidoyor nede çoğalıyor ne zaman doğacak bilmiyorum
yasmincasmin panikprenses 37+4 olarak bende tuşlara basmaya başladım ahududu çayı ördek yürüyüşü merdiven hayırlısı hakkımızda 😅🤣🤣
yasmincasmin panikprenses bende yoruluyorum o yüzden aklıma geldikçe küçük küçük yapıyorum birden yapmaktansa 🤣
panikprenses yasmincasmin bu aralar her sey beni yoruyo ya keske hicbi sey yapmadan kanala ittiriversek 😂😂
betic Ben de 38+1 artık gelsin diye ananas yiyorum pilates topunda zıplamaca falan bakalım bekliyoruz dogurayım artık yaaa yeterrrr😂
panikprenses Zeynep66_ benim de oyle valla adet sancisi gibi belime vuruyo falan o kadar baska da tik yok ne karnim indi ne de kanala girdi