anneoluyorumm13 panikprenses erken doğum riskim yokta daha 36 şimdi doğumu tetiklersem bence erken olur 38-39 gibi gelse çok iyi olur ☺️☺️
panikprenses Deleted33000 37 oldum bende tik yok kimisinin karni inmiyormus falan ama bana cokta mantikli bi soylenti gibi gelmiyo
Deleted33000 panikprenses kimi karnı geç inebiliyor evet birden inenler de var ama benim karnım bide büyük olunca çok belli oluyor özellikle sabahları midem bomboş oluyor
panikprenses Deleted33000 karnim asiri buyumedi ama karpuz var gibi de duruyo 😂 zayiflarin genelde karni cok cikiyo
Deleted33000 panikprenses evet bende öyle çok zayıf da değildim ama hamilelik boyunca 10kilo almışım toplam o da sadece bebek
Deleted33000 panikprenses verirsin canım takma bende sanırım nişanım geldi hastaneye gideceğim eşimi bekliyorum biraz sancım da var
panikprenses atmaca53 ay canim arada kaynamis yeni gordum kusura bakma her sey yolundadir insallah nasil gecti dogumun
atmaca53 panikprenses güzel geçti çok şükür evimize geldik. Darısı buradaki tüm arkadaşlarımın başına. Birazcık ağrım var ama oda geçer illaki 🙏💞
Emlly panikprenses iki doğumum çok zor geçmişti ikincide hurmanın çok faydalı olduğunu öğrendim son haftalara yakın bol bol hurma yiyin kızlar açılmaya çok yardım ediyor
3_bebelianne panikprenses hayır 36haftadayım daha almadım nst falan sancım çıkmıyor 38hafta sonrası alıyor benim doktorum sezeryana daha zaman var dedi
panikprenses 3_bebelianne ben de 37+1deyim sancim bugun 40-60 arasindaydi ama sonra 1ara kadar dustu galiba doguruyorum 🫠
3_bebelianne @“panikprenses”#p37261311ilk 39 haftada ikinci suni sancıyla 37+5te doğum yaptım benim acelem yok geç olsun 38sonunda alır sezeryana herhangi sorun olmazsa bakalım🥳
panikprenses arinmommy ay gozun aydin allah saglikla buyutmeyi nasip etsin insallah bebis nasil sen nasilsin her sey yolunda mi?