vilanelle canın hiç de istemeyebilir. Bu tamamen kişiden kişiye değişen bir şey. Benim çevremde bir iğrenmeyle bırakıp bir daha asla canı istemeyen de oldu. Küllük yalama raddesine gelen de.. Ben canım istediğinde ya hemen dizi açıyorum, sosyal medyaya giriyorum, buraya bakıyorum, yemek yapıyorum ki hemen kafam dağılsın farklı şeyler düşünmeye başlayayım unutayım canımın istediğini. Yarım saat 1 saat kafamda takılı kaldığı da oluyor 10 dk sonra unuttuğum da oluyor. Öncesinde insülin direncim olduğu için gebelik şekerim çıkar korkusundan kendimi yemeğe de veremiyorum canım sigara çektikçe 😅 öyle bir korkum olmasa kendimi her canım çektiğinde abur cubura verirdim o kesin 🙈