Larisabebegim ben hamileliğimi 3 haftalıkken öğrendim. 1,5 senedir istediğimiz için takipteydim o yüzden erken öğrendim 😅 hamile kalmadan önce günde bir paket kesin içiyordum bazen 2 pakedi buluyordu ve içmeyince kendinden geçenlerdendim, öyle ki çevrem inanmazdı hamile kalınca bırakabileceğime. Kan sonucumun dosyasını açarken sigara yakmak üzereydim 😅 sonucu gördüğüm anda sigarayı elimden fırlatmam bir oldu. Yalan yok 2 gün sonra dayanamadım 1 dal içtim sonra bulantılarım başladı sigara kokusu rahatsız etmeye başladı. Benim bulantılarım nazar değmesin çok erken kesildi 8 9 haftalıkken bir anda yok oldu bulantılarım. Ve bulantıların bitlesiyle canım sigara istemrye başladı. Son 2 haftadır her gün canım istiyor ama o kadar hafta içmemeyi başardım şimdi de içmiycem diye inat ettim. Kendime de yediremiyorum galiba. Bir de 2 aydan fazla içmemişim yazık günah diyorum. Şu an savaş halindeyim ama bence bir anda bırakılmadığı sürece ve o bağımlılığa karşı o savaşı başlatmadığınız sürece bırakmak çok mümkün olmuyor, bu benim düşüncem tabi. Her gün, gün içinde ya bir tane içeyim derken buluyorum kendimi yalan söyleyemem 🙈😅 ama her hamilenin, her annenin süreci farklı oluyor benim düşüncem sizin için tam tersi olabilir..