NoName_ Nurellaaaaaaa1212 beni 19da çağırmıştı ebe 19içerisinde gitmiştim ne alakası var boşuna korkutmuşlar ya🤯
Ayseguls_baby Nurellaaaaaaa1212 belli ki takibini güzel yapamıyorlar sen takibini yap bence canım onlara bırakma
YyyyYasemin Nurellaaaaaaa1212 peki ben 2023 de vuruldum şuan hamileyim kaç yıl geçerli bu tetenoz gerek varmı tekrar yaptormama
Kalbimde Nurellaaaaaaa1212 hatta ebe bana birtanesinşn 24 haftaya kadar vurulması gerek deiğerinşn ise istediğin zmana vurdura bilirsin dedi
Kalbimde Nurellaaaaaaa1212 canım bende 20 vurulacak boğmaca ve tetonaz dedi seninki niye böyle bir tavır yaptı anlamadım
buse2507 Nurellaaaaaaa1212 İlk dozumu 20. Haftamda yaptırdım aşkım hemşire 1 ay sonra tekrar gel 2. Dozu vuralım dedi
Ehjfjsjs Nurellaaaaaaa1212 yok yok sen kendini hatırlat tekrar git zamanım geçmemiş doktoruma sordum de ufak pembe yalan 🤣 sonra aşını ol güzellik 🤩
esnyks Bana daha hiç bir aşı yapılmadı 28.haftamdayım bugün gittim haftaya kaldı yine sağlık ocağı haber veririz dedi dr 28.haftada git demişti öncesinden de hiç bilgilendirmediler şu şu zaman diye