YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 20 haftalikken oldum. 18 haftalıkken gittiğimde 20den önce onermiyoruz demişti bana daaa
ftmagkr Nurellaaaaaaa1212 evet üçlü yaptırınca tek doz dediler , doktorum boğmacalı olanı tavsiye etti
RadyoaktifMom Nurellaaaaaaa1212 he birde şimdi 2li yapıyoruZ sonra 24 sonrasında 3lü tetanoz yapıcaz dedi 2 doz ama kendi doktorum da 2.doz 26 dan önce istemiyoruz diyor bilemedim 2.doz nasıl yapcaz 😁
RadyoaktifMom Nurellaaaaaaa1212 18 de yapıyorlarmış beni aradı 2 doz olcak diye kendi doktorum onay verdi 19 da oldum bende canısı öyle
edabolukbasi3- Nurellaaaaaaa1212 23+4 üm hala yaptırmadım fırsatım olmadı geçen gittim 2022 de yapılmış gidince sor tekrar yaptırayım mı diye dedi bide üçlü karma varmış
fatmayt 29+0 da dün ikinci dozumu oldum tam bi ay once de ilk dozumu olmuştum niye gec kalınsin ki. Onceki hamileligimde de boyleydi hemsire bebegi tam hissedince hareketlerini gel demisti