butterfly4 @GulKeskin sağol canım ben kontrollerime devlette gidiyorum gebelik okulu için de sorucam bakalım gidicem inşallah bilmediğim bir sürü şey vardır
Elvn butterfly4 git canm mesela bnm bugun var gebe okuluna gdcem zaman nasl gcyo insan anlamyo valla 🤗
butterfly4 @Elvn kontroller için gittiğim devlet hastanesine bi sorucam tatlım bakalım, öğrenecek çok şey var faydalı olacağına inanıyorum ben de
oznuryalcn butterfly4 Ben gittim inan cok faydası oluyor bilincleniyorsun suan 29+4 gunlugum dogumdan once yeniden katilmayi dusunmuyo degilim doguma cesaretli girmek icin 😊
Pembepanter oznuryalcn mesela ne yapılıyor canım? Bana da devlet hastanesinde doktorun yanındaki ebe 20. Haftadan sonra gebelik okuluna bekliyorum dedi Bende istiyorum ama merak da ediyorum neler yapılıyor faydalı mı diye💕😊
Tugba2626 butterfly4 ben ilçede yaşıyorum beni sağlık ocağından kendileri aradı davet etti . Gittim güzeldi aklımıza gelen en saçma şeyleri bile sorduk . Eğlenceliydi .
butterfly4 @Ozgemesut haklısın canım artık böyle güzel imkanlar varken değerlendirmek lazım, ne güzel devlet hastanelerinde de var, kontrollerine gittiğim devlet hastanesine sorucam ben de gitmeyi düşünüyorum tatlım
butterfly4 @Mecvll çok iyi, böyle bir imkandan faydalanmak lazım, ben de sorucam bakalım ne zaman başlatırlar nedir ne değildir pek bir bilgim yok, giden herkes de çok memnun
butterfly4 @Elisgoc çok güzel gerçekten hem bilgilendirici hem de eğlenceli görünüyor, ben de gidicem inşallah
butterfly4 @gulsenkuseri teşekkür ederim canım gerçekten giden herkes çok memnun kalmış boş bişey değil yani yapılan bu hizmet, çok güzel, gidicem inşallah
butterfly4 @Yaprakkm teşekkür ederim canım gerçekten gerekli bişey aslında ama tabi adı gebelik okulu da içi boş mu diye bir sorayım dedim herkes çok memnun kalmış
Yaprakkm butterfly4 ya artık bi çok bilgi elimizin altında hemen ulaşabiliyoruz fakat onların anlatmaları göstermeleri doktorlara aklımıza takılanları sormamız gayet güzel ve faydalı oluyor bide doğum yapacağınız hastanenin eğitimine katılmak daha iyi oluyor çünkü ebeleri bebek hemşirelerini çocuk doktorunu tanıyoruz onlar hakkında bi bilgimiz oluyor direk bişey bilmeden boş boş gitmektense bilerek gitmek daha güzel ve güvenilir oluyor umarım sizde faydalanırsınız ✋🏻
kocisininprensesi butterfly4 dün ilk günümde 29 haftalık oldum bugün ☺️ 28. Haftamda başladım yani ☺️☺️
butterfly4 @oznuryalcn aaa çok iyi motive ediyorsa katıl mutlaka canım, sağdan soldan yalan yanlış şeyler sokuluyo hep kafamıza, hastanelerin böyle imkanlarını değerlendirmek lazım
oznuryalcn butterfly4 kesinlikle canım dedigim gibi ben mutlaka dogumdan once tekrar katilacagim 😊 hem bissuru hamisle ayni yerde deneyimleride paylasiyoruz her yonden faydali
Elvn Mervednr ilk katta gebe okulu var tansiyonumu olctrcem dyerek grersenz onlar zatn ayarliyorlar istersen doktrunada syleyebilrsn oda yonlndrr
butterfly4 @Tugba2626 aa çok iyi, sonuçta kafamıza herşey takılıyo bu dönemde canım bilen agızdan duymak en güzeli öteki türlü her kafadan bir ses çıkıyo
butterfly4 @Mervednr ben de bilmiyorum canım hastaneye gittiğimde danışmaya ya da hasta kabule sorucam önce o yönlendirir herhalde
Busrababuz butterfly4 ben gidiyorum canım hatta 3. Derse gittim bugün bence çok iyi seni doğuma hazırlıyor bilinçli anne oluyorsun doğumumu da inşallah devlette yapicam
oznuryalcn Pembepanter canim once psikolok geliyo dogum korkunu yenmen icin cocuk doktoru geliyo bebekte ilk dogdugunda yapilacaklari anlatiyo anestezi uzmani geliyo aneztezi cesitlerini detaylarina kadar anlatiyo diyetisyen gelip saglikli kilo alimini neler yiyebilcegini bebege faydali zararli seyleri anlati ebeler normal dogum da neler yapabileceginden bahsediyo bebek yikamayi emzirmeyi dogru bebek tutumunu gosteriyo her yerde aynidir sanirim ve her gelen kisi kebdi dalinda uzaman oldugu icin en gereksiz soruyu bile ictenlikle cevapliyolar o yuzden cok rahat oluyo 😊