@Busrababuz çok iyi canım, ben de kontrollerime devlette gidiyorum gebelik okulu için de sorucam daha hiç sormadım, Doğum için de çok kararsızım en başta kesin özelde düşünüyorum Doğumu derken gün geçtikçe fikrim değişiyo devlete yaklaşıyorum, çünkü kontrollerime gidiyorum ve gerçekten memnunum hiç bir sorun da yaşamıyorum