DuruDefne_mommy benım de 16 dan beri kasılmalarım kramplarım var magnezyum başladı progestan zaten kullanıyordum 28 de hem kanama hem nst de sancılarım vardı rahim agzım kısalmıştı ama korkulacak seviyede değildi şükür 36 ya giriyoruz yarın ama kasılmaların sebebini hala bilmiyoruz