Kızlar rahmim de çok fazla kasılma var.Hep bi baskı ve orada bi doluluk ama asla tuvaletim yok.Dun doktor kontrolumde doktorum fark etmişti kasılman var takip edelim demişti bol bol dinlen demişti.Çünkü erken doğumu tetikliyormuş.Ama kasılmam hiç azalmıyor doktora gitmeli miyim sizce?Bir sonra ki kontrolüm 15 gün sonra.
Bu durumu yaşayan var mı aranızda lütfen bilgi verin??