DuruDefne_mommy Mehaba nasıl oldunuz? Bende 20+5teyim bu sabah lekelenmem oldu doktora gittim rahimde kasılmalar olmus dedi. Benim ilk hamileleğim ben bebek hareketi sanıyordum galiba o kasılmaymış. İğne ve fitil verdi uzanıyorum. Sizin kasılmalarınız azaldi mı? Rahim ağzı uzunlugum geçen hafta 53tu kasılmalarla 38e düşmüş