Tontisinannesi spinal oldum bel ağrısı veya baş ağrısı hiç yaşamadım. Fotoğraf çekimi için elbise götürdüm ama tamamen size bağlı, odaya önce kuaför gelip saç yapıyor sonra bir kadın fotoğrafları çekiyor 2. gün. Zaten sabah duş almış oluyorsunuz. Bebek için her şeyi veriyorlar evet ama yanınıza mutlaka hastane çıkışı alın çok kirleniyor çünkü. Depend 2 tane götürmeniz yeterli onlar sonrası için mesane pedi veriyor onu kullanıyorsunuz. 2 tane pijama takımı götürün. Çok kışa denk gelmiyorsa kısa kollu öneririm sıcak oluyor ve damar yolu açısından daha sağlıklı. Bi tane de şal alın kendinize çünkü omzunuzda ağrılar olabilir bende çok oldu şal ve havlu koymuştuk