thoughtcatalog Ben inanılmaz pozitif bir dogum geçirdim. Öncelikle tek ricam isteyerek korkmadan girin doguma. Spinal oldum igne ağrısı yaşamadım pek tabiki kocaman igne giriyor biraz sizladi ama kağıt kesigi daha cok acıyor. Sonra uyusuyorsunuz zaten. Ama ayagimi oynatabiliyordum basladiklarinda korkmustum ama bir sey hissetmedim. En kotusu benim bebis yukardaydi cikarirken azıcık bastirdilar. Kaburgam agridi hep. Sonra bebeginizin sesini duyunca her sey geçiyor. Cevat hoca cikti sonra dikisinizi bitirip uyandirmaya alıyorlar orada agri kesici başlıyor zaten. Tabiki agriniz oluyor. Ama beni cok zorlamadi. Kalkip otururken tabiki zorlandim. Ama hastanedeyken istediğiniz an ağrı kesici yapiyorlar zaten. Ertesi gün de dusunuzu alip daha da rahatlıyorsunuz, dusu hastanede alacaksiniz ben duyunca şaşırmıştım mesela. Ben isteyerek girdiğim icin mutlu ayrıldım. Ama mesela az önce okudum arkadaş Cevat hocaya sezeryan yaptirmis pek memnun kalmamis. Siz hep olumlu düşünün inanin cok guzel geçiyor