June6 canımm dün eşimle birlikte gittik ultrasondan kalp atışını gördük doktorumuz çok iyiydi kalp atışını dinletmeyi sevmiyormuş kendisi ısı yaydığı için yakıyormuş söylediğine göre iyi bir doktordu video çektirdi görüntü olarak atan kalp gördük zaten görünce içim rahatladı belki sen erken gitmiş olabilirsin bir hafta sonda belki görünür hemen sıkma canını olumsuz düşünme hiçbir zaman başta kendin olumlu düşünmeye odaklan ♥️