dalginkiz 899 du en son sonra vermedimdün kese görmeye gittim devlette düzensiz kese dedi bugğn özele gittim kese gayet düzgün ama bebek yok içinde dedi yolk sac da yok dedi ovulasyon takip etmiştim 1 hazirandı o zamanı düşününce nasıl geç döllenme olabilir bilemiyorum regl günü iyi değerle de öğrendim ve bat üzerinden 2 hafta geçti yani sağlıklı olsa şimdiye bebek oluşurdu gibi geliyor … rabbim sağlıkla nasip eder inşallah görürüz kalp atışını ama umudum az