Gamzecnar ben 6+5 de görmüştüm bebeğimi canım en başta devlete gittim bana kesenin olduğunu bebek olmadığını kimyasal olduğunu söyledi kürtaj denildi eşim özele gidelim dedi bir gün arayla doktorum bebeğin fasulye kadar olmuş nasıl yok dediler demişti belki de devletteki cihazlar eski olabilir yada bir kaç gün sonra görürsün canım