Caliskaner Valla gel bir de bana sor bunu da vermezdim de işte rutin kontrolllerim vardı kan alınmışken bir tüp daha fazla alınsın ona da bakılsın kafamdan soru işareti kalksın dedim. Yoksa ümidimin olduğundan da değil önceki ben olsaydım adetim gelmeden gidip kan veriyordum heyecanlanıyordum gece uyuyamıyordum heyecandan. Şimdi kan verdim ya korkuyorum artık ümit sevinç hiçbir şey yok ya tedirgin oluyorum sanki kötü bir şey yapmışım gibi. Ama işte kader gayrete aşıktır napalım çabalıyoruz deniyoruz bir şeyler Rabbim bu duyguyu aratmasın yokluğunu göstermesin hepimize sağlıkla kolaylıkla bizde kavuşalım bebeklerimize. Bak bebeklerimiz diyorum o kadar imkansız geliyor ki ya yediremiyorum kendime bir iyi düşünüyorum bir kötü ne olacaksa böyle. 🥲💐