Ggxx ilaydagkk1 kan değerleriniz normal gözülüyor. Beta hcg 1.20 çıkmış. 5 üstü çıkınca hamilelikten şüpheleniliyor
Mzgnn0234 umtbebe bende verdim sağlık ocağını aradım kanlar saat 3 te hastaneye teslim ediliyor dedi meraktan catlayacam
Mzgnn0234 MujganisMom sağlık ocağı ise geç teslim ediliyormuş kanlar artık yarın öğreniriz insallah vardır sizde de
MujganisMom Mzgnn0234 Evet sağlık ocağında verdim mecbur yarın öğlene kadar bekleyeceğim. De hiç ümidim yok ya çok fazla negatif gördüm. Heyecanlanmaktan korkuyorum artık. 🤦🏻♀️
Mzgnn0234 MujganisMom vakti gelince size de nasip olacak insallah iyi haber alırsınız beni de etiket yapin merak ettim
ilaydagkk1 Mzgnn0234 sağlık ocakları ertesi güne çıkıyo hastanede verenler hastanenin tahlil sonucu yerinden bakabilir googleden
MujganisMom Mzgnn0234 İnşallah bakalım tabiki etiketlerim de pek sanmıyorum güzel haberlerle geleceğime. 🤦🏻♀️
MujganisMom Caliskaner Daha çıkmadı ya. Bu sağlık ocakları da niye böyle geciktirirse anlamıyorum. 🤷🏻♀️
MujganisMom Caliskaner Normalde bu saate diğer vitamin sonuçları çıkıyordu da onlar bile yok ya anlamadım vallahi. Beta da yok.
Caliskaner MujganisMom Allah Allah böyle bekletiyorlar sonra sonuç aynı bukadar bekletmeye hakları yok