Beyzaaldemir ErsBegAs bebiş inmiş gibi geldi bana da ama korkmayın bişey olmaz allahın izniyle bu arada çok tatlı gözüküyorsunuz 🫶🏻
Meltemanneolsun ErsBegAs erkek bebisler alt taraftan sivri gider bir de aerik doğum pozisyonu aldığı için alt tarafından daha aiskin gozukuyor benim de öyle alt kismim daha sis artık.bence düşmemiş büyüdüğü için sarkıyor artık 😍
queenanne1 ErsBegAs yaa çok tatlısın maşallah🌸 seni hiç böyle hayal etmemiştim kız🙈 bu arada göbüş düşmüş bence ama düşmüş olması hemen doğacağı anlamına gelmiyor korkma🥰 sağlıkla zamanında gelsin inşallah
Meltemanneolsun ErsBegAs ne zaman iyi olacaksa onun için o zaman gelsin 😊 vallahi ben de sıkıldım benimki her an gelebilir. Çok uzun bu hamilelik ay bu ne böyle sanki yıllardır hamileyim