ErsBegAs Kızlar ya bu gün bir rahatlama var mide kısmımda ama yürümem vs çok zorlaştı zaten doğum pozisyonundaydı da 33 oluyoruz yarın aşağı mı düşmüş bu çocuk anlamadım 🫣
Dadas ErsBegAs valla mekan onların dönüp duruyorlar bir aşağı bir yukarı 😂❤️. Sağlıkla gelsin bu arada çok yakışmış hamilelik maşallah 🤲😘🌸
ErsBegAs keyfimin-kahyasi-misin erken gelmez dimi bu çocuk 🥲 valla doktorum haftaya tatile gidiyor daha 35 bile değiliz
keyfimin-kahyasi-misin ErsBegAs yok korkma cnm gelmez daha Benim ilk bebik gibi erken yerleşmiş sadece
eylulll01 ErsBegAs bende öyle diyodum 39 +6 gelmişti ilki 😂 aman herşeyden önce tek nefeste normal mi istiyorsun yoksa sezeryan mı
Devran Bende 32+3 üm benimkide duştü fakat zaten sık idrar sorunu vardı şimdi dahada sıklaştı uykular haram oldu