nisaakb ErsBegAs inmiş heralde 😌 ama illa erken doğar diye bişiy yok. Ben de 35 oldum hala nefes alamıyorummm
Meltemanneolsun ErsBegAs ne zaman iyi olacaksa onun için o zaman gelsin 😊 vallahi ben de sıkıldım benimki her an gelebilir. Çok uzun bu hamilelik ay bu ne böyle sanki yıllardır hamileyim
Meltemanneolsun ErsBegAs bitecek büyüyecek yaslanacagiz ne ara geçti zaman diyeceğiz ama şu an geçmiyor günler 😊😍
LadyX ErsBegAs aaaaaa ben yeni görüyorum bunu 🥹 düşmüş gibi sanki kuzum yaaa ben anladığımdan değil ama önceki haline göre bana öyle geldi 🤰🏻